»Ni nam treba iti daleč, da bi videli, kakšno opustošenje je pandemija povzročila pri izobraževanju otrok po vsem svetu.«
»Gledamo otroke, ki ne znajo več brati, pa so to že počeli, ki so že računali, pa tega ne znajo več.«
»Da se po enem letu veselimo, ker se bodo prihodnji teden vrnili otroci do 3. ali 5. razreda, je nezaslišano.«
»Pričakujem odgovorno ravnanje vseh, predvsem pa si želim, da bi vsi skupaj ozavestili odgovorno ravnanje zaposlenih na šoli, staršev in otrok.«
»Še pred pandemijo so najbolj marginalizirani otroci zaostajali za svojimi vrstniki. Zdaj, na začetku tretjega leta pandemije, si ne moremo privoščiti, da bi se vrnili v 'normalno' stanje.«
»Jaz bi bil vesel, saj se bodo otroci lahko spoznavali tudi z drugim načinom, in otroci sploh niso problem, vprašanje je bilo, zakaj moj otrok.«
»Smo kot v lekarni, ves čas nabavljamo hitre teste, ker jih otroci pozabljajo doma. Ukvarjamo se samo s covidom, ob tem je treba urejati vse možne druge zadeve.«
»Potrebujemo namreč novo 'normalnost': otroci naj se vrnejo v šole, kjer se bo ocenilo, na kateri stopnji učnega procesa so, in kjer jim bodo zagotovili intenzivno podporo, ki jo potrebujejo, da bi lahko nadomestili zamujeno. Zagotoviti pa je treba tudi, da bodo učitelji usposobljeni in da bodo imeli vse potrebne vire za poučevanje. Preveč je na kocki, da bi si lahko privoščili kar koli drugega.«
»Taki otroci odrastejo v ljudi, ki bodo vedno krivili druge.«
»Moramo si zaupati, ni čas za egoizme, ni časa za taka ali drugačna preigravanja, predvsem pa ne na plečih otrok. Gre za celo družbo, za otroke, dijake, študente.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju